تیشرت شلوارک بگ استایل New York NZDE
06 خرداد 1403 ساعت 14:33
0

 تیشرت شلوارک یکی از مدل های پرطرفدار در فصول گرم سال، بهار و تابستان است و در جنس و طرح های متفاوت قابل تولید می باشد و با توجه به جنس و مدل برای بیرون یا راحتی خانه کاربرد دارد. جنس پنبه از جمله جنس هایی است که می توان هم برای راحتی و هم بیرونی استفاده کرد. یکی از مدل های ترند و جدید با جنس پنبه که هم در میان پوشاک کودکان و هم بزرگسالان بسیار پرطرفدار شده است تیشرت شلوارک های بگ استایل است. در ادامه به توضیح تیشرت شلوارک بگ استایل new york تولید نازدونه می پردازیم که با کد 21943 داخل سایت قابل مشاهده بوده و یا می توانید از طریق دسته بندی تیشرت شلوارک در پوشاک بهار تابستونی به آن دسترسی پیدا کنید.


جنس تیشرت شلوارک بگ استایل New York

جنس این محصول سوپر پنبه فول لاکرا می باشد که از پنبه صددرصد خالص تهیه شده است و کاملا ضدحساسیت بوده و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند. جنس پنبه به راحتی جریان هوا را عبور می دهد و از تعریق بیش از اندازه جلوگیری می کند. لاکرای موجود در این نوع پارچه باعث خاصیت کشسانی شده و به این صورت در هنگام فعالیت احساس راحتی می کنید. نکته ی قابل توجه در مورد لاکرا برگشت پذیری پارچه پس از شستشو بوده و پارچه به اصطلاح دفرمه نمی شود. 
پارچه های سوپر پنبه فول لاکرا در طول و عرض پارچه کشسانی داشته و از نظر کیفی بهترین و باکیفیت ترین نوع پارچه های پنبه برای چهار فصل سال است.

رنگ تیشرت شلوارک بگ استایل New York

رنگ تیشرت شلوارک بگ استایل New York

در مدل این محصول در بالاتنه از یک رنگ سفید به صورت ثابت استفاده شده است و رنگ های نارنجی، آبی کاربنی، سبز لاجوردی و بادمجونی به صورت ترکیبی در بالا تنه و پایین تنه استفاده شده است. با استفاده از دوخت زنجیری مطابق با رنگ لباس روی قسمت سفید تیشرت یک مدل متفاوت را می بینیم که برای بیرون و به خصوص گردش مناسب است.

سایزبندی تیشرت شلوارک بگ استایل New York

سایزبندی این محصول از 40 تا 70 بوده که مناسب دو سال تا نوجوان می باشد. قواره محصولات نازدونه مطابق با استانداردهای روز دنیاست و از این رو سایز 70 مناسب سایز 38 و 40 بزرگسال نیز می شود. در مجموعه نازدونه قبل از تولید انبوه، محصول به صورت سایزبندی کامل توسط افراد در سنین متفاوت پوشیده شده و در صورت نیاز اصلاح صورت می گیرد. زمانی که اصلاح کامل صورت بگیرد و هیچ نقص الگویی مشاهده نشود محصول وارد مرحله ی تولید انبوه می شود.
نازدونه به داشتن خرید اینترنتی راحت مشتریان خود نیز اندیشیده و جزییات سانت تمامی سایزهای یک محصول در قسمت سایر مشخصات درج شده و شما می توانید با تطابق دادن و اندازه گیری از خرید خود اطمینان کافی را داشته باشید. 

خرید و قیمت تیشرت شلوارک بگ استایل New York

برای خرید این تیشرت شلوارک بگ استایل می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک بهار تابستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی تیشرت شلوارک، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

مشاهده محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!